Színes világ

7 ember aki mélyen megbánta, hogy online boltból rendelt!

Bizony, jól meg kell nézni, hogy az ember mit és honnan rendel, bármekkora divat is manapság, hogy már szinte minden bevásárlást online intézünk. 

 

 

Velem is előfordult, hogy a kínai, nagyon olcsó webshopból rendelt elektromos játékszer nem bírta egy hétig sem, de az is, hogy a náluk klasszisokkal olcsóbb asztali média lejátszó kifogástalanul működik. Ruhavásárlásnál sem volt még akkora katasztrófa, mert persze nem abból indultam ki, hogy a képen a modell lányon hogy áll, hanem megnéztem, van-e a méretemben. 

Persze, a cégek egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy a megfelelő terméket kézbesítsék, hiszen a rossz hír gyorsan terjed. Ennek ellenére néha bizony történnek gikszerek, főleg olyankor, ha nem ellenőrizzük le pontosan mit is rendeltünk. 

1. A legfontosabb a méret! Pontosan ellenőrizd le minden szempontból, hogy mégis mekkora amit rendeltél. Szegény cica biztos nem értette, mihez kezdjen ezzel a “hatalmas” kaparófával.

2. Szegény fickó szintén a mérettel bajlódott, mert így azért nehéz lett volna kimenni az utcára fekete harisnyában… 

3. “A főnököm egy online aukción rendelt 50db széket. Csak, amikor elmentünk értük, hogy elhozzuk, akkor derült ki, hogy egy általános iskola székeit vettük meg.”

4. Gyakori az is, hogy véletlenül valami teljesen más érkezik, mint amit megrendeltünk. Így járt a két alábbi vásárló is:
Egy kissé máshogy festenek a hegymászó bakancsok a fotón és a valóságban…”

b1b2online-shopping-fails-fake-rip-off-9-58c7a3bdb766f__605
< >

5. Egy sima, fekete cicanadrágot rendeltem. Ez érkezett helyette… ááááá kicsit sem vagyok dühös!”

6. Meg, van olyan is, amikor a gyártó rontja el a dolgot, azonban a forgalmazó ügyet sem vet rá. Úgy véli, a selejt is majdcsak kell valakinek. 

7. Egy M betű formájú léggömböt rendelt egy cég a céges bulira dekorációnak. Helyette kaptak egy fura formát, ami úgy néz ki, mint egy előre hajoló ember nyitott farpofákkal. Kicsit ciki nem?

Azt hiszem tényleg az egyetlen megoldás, ha mindent aprólékosan megnézünk, megkérdezünk, illetve, ha már a vásárlás előtt tájékozódunk arról, miként lehet visszacserélni az árut és hol reklamálhatunk. Persze, még az sem garancia arra, hogy mindig tökéletes lesz a termék, ami a csomagban érkezik. 

Nektek volt már ilyen esetetek? 

Kommentek

(A komment nem tartalmazhat linket)
  1. Gábor Mihály Kuti says:

    Rendeltem egy elektromos használt leértékelt fűnyírót ehelyett 1 zsák macskatápot küldtek 11600Ft-ért. Természetesen nem vettem át

  2. Hügi Agnes Fanny says:

    En foleg a Notino-nal szoktam vasarolni, megbizhatok! A Tescotol nem szabad friss arut rendelni, mert botranyos, a zokdsegek fonnyadtak. G-Robi korrekt, mindenbol a legfrisebbet es legkesobbi lejaratu arut szallitja, viszont minden sokkal dragabb naluk mint mashol. A kuponos oldalak valtozoak! Neha nem csak pocsek arut, vagy szolgaltatast kapsz, hanem hasznalhatatlan arut is, igaz olcson. 😀

  3. Flórián Baráth says:

    Heti rendszerességgel vásárolok interneten. Magyar oldalak közül az Emag, Extrem Digital teljesen biztonságos és a garancia is könnyen érvényesíthető, főleg az Emagnál. Az előre utalás sem gond, de lehet utánvéttel is fizetni. Viszont a Mindenolcsó.hu, Ugyismegveszel.hu Leakudtuk.hu stb (szerintem egy céh az összes) Eléggé vesélyes. Garancia és pénz visszafizetés, ha egyáltalán sikerül, hetekig, hónapokig tart. A kínai oldalak főleg a Bangood teljesen korrekt. Akár garancia, akár nem érkezik meg a csomag (valahol a postán,,elveszik”)Szó nélkül pótolják és újraküldik. Elég fényképet vagy videót küldeni az elromlott termékről. Nem javítják. Küldenek másikat.

  4. W. A. Lacky says:

    Sajnos én is voltam olyan idióta, hogy rendeltem vmit, és ki is fizettem a borsos árat előre! Szüli napi ajándéknak szántam, és a határnap előtt 9 nappal rendeltem meg. Az ajánlatban az állt, hogy egy héten belül szállítják, ha előre fizetek. Nos, ezt tettem. Amikor már két hét múlva sem jött meg, felhívtam az “Ügyfélszolgálatot”. Hát, nem kellett volna… Egy modortalan, szemtelen takony pikírt hangon kioktatott, hogy örüljek, ha egyáltalán kapok vmit! További egy hét múlva aztán mégis megkaptam a cuccot, és mivel több, mint 70 kg volt a tömege, a futár képtelen volt egyedül (!) behozni. Nekem kellett. Mondanom sem kell, hogy a büdös életben soha többé nem rendelek semmit ettől a “cégtől”. Ezt javasoltam rokonaimnak, ismerőseimnek is.

  5. Tiborné Seebauer says:

    Én is rendeltem az ősszel egy kabátot, jól nézett ki, de az én 3XL- es méretemre küldtek egy akkorát
    ami a 11 éves unokámnak lett jó, mert arra, hogy cseréljék ki, vagy az árát adják vissza az a válasz jött,hogy az illető csak felvevő, így Kínába a csomagon lévő címre küldjem vissza. Na inkább megtudakoltam tetszik-e az unokámnak, mivel tetszett neki adtam.
    De van egy másik WEB áruház igaz az nem kínai nagyon jó minőségű, szép ruhákat forgalmaz, és a cserével sem vacakol.

  6. Fradizozo says:

    Aki interneten vásárol, meg is érdemli ha átverik, és egy másodpercig nem tudom sajnálni….

  7. Magdi Pásztorné says:

    Eddig csak azokkal a dolgokkal nem fürödtem be, amit a Vaterán vettem, így máshol már nem is vásárolok semmit.
    Az ügyfélszolgálat sem ér semmit, mert hazudnak ép úgy mint a leírásban.


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!